pl gb

Oferty pracy

/ [Get Ride] Biuro Obsługi Klienta - konsultant/ka

Firma Get Ride świadczy nowatorskie usługi w zakresie transportu indywidualnego. Obsługujemy klientów biznesowych oraz prywatnych.
Oferujemy pracę w biurze obsługi klienta na stanowisku konsultant, konsultantka.

Obowiązki: 
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, 
- przyjmowanie i obsługa zleceń telefonicznie oraz mailowo, 
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy, 
- udzielanie informacji o ofercie, 
- realizacja procesu rezerwacji, 
- wprowadzanie danych do systemu, 
- dbałość o prawidłowy przepływ informacji. 

Wymagania: 
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, 
- wysokie umiejętności interpersonalne, 
- doświadczenie w obsłudze klienta, 
- umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, 
- doskonała organizacja pracy, 
- skrupulatność, systematyczność, samodzielność w działaniu, 
- umiejętność logicznego myślenia.

Oferujemy: 
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, 
- pracę w młodym zespole i przyjazną atmosferę, 
- możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia swoich umiejętności. 

Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem. 
Aplikacje zawierające CV wraz z listem motywacyjnym prosimy wysyłać na adres rekrutacja@getride.pl. W temacie maila prosimy podać "BOK rekrutacja"

Kontakt:
Get Ride
Cyfrowa 6, 71-441 Szczecin
www.getride.pl

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies są niezbędne do prawidlowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszym Regulaminie w rozdziale Ochrona danych osobowych i polityka prywatności.